luni, 24 noiembrie 2008

Prin RATB , catre multinationala

Daca ar fi sa fac un top al locurilor unde aud cele mai interesante chestii, biroul si RATB-ul ar fi periculos de apropiate ca numar de puncte. Bine, e logic sa fie asa, dat fiind faptul ca in locurile sus mentionate imi petrec majoritatea timpului..... Dar de ce m-as plange? Ce ar fi viata fara RATB - birou - RATB - home?
......... liniste, aia ar fi, dar asta e alta discutie.

Cele mai tare chestii auzite saptamana asta (stiu ce e abia luni, dar ma gandesc ca sunt sanse mici sa le detroneze ceva pe astea pana in week-end, si daca le detroneaza .... bafta mea, am material pentru un post in plus) au fost urmatoarele:

A. din categoria RATB-ul sa traiasca, macar pana imi iau carnet:
"ne mai ramane speranta", a zis o tanti catre un nene in timp ce comentau pe tema shefu' are voie pentru ca e sef. "ca speranta moare ultima" a tinut tanti sa incheie apoteotic, facandu-ma sa inteleg once and for all ca 1. in RATB se filosofeaza la greu si 2. prea multa lume primeste, citeste si se foloseste de zicerile celebre care circula sub forma de PPS.

B. din categoria multinationala cu oameni prin toate colturile tarii:
"merg si eu la trainingul asta" zise colega mea la telefon, "si ma intrebam daca m-ai putea ajuta cu transportul pana acolo". Vocea de la capatul firului a raspuns afirmativ, drept pentru care colega mea mi-a declarat multumita : "Am rezolvat, plec la training impreuna cu X" Apoi, intorcandu-se cu tot corpul catre mine "Ai idee CINE E X???"
Firesc , am hahait impreuna cateva minute bune.

Nu stiu, poate nu sunt chiar ASA funny. Poate e doar ASA de luni, si vreau cu ASA disperare sa ma amuz.

25 de comentarii:

Anonim spunea...

Un tren ciocneste un autobuz plin de calugarite si mor toate.

Ajung in Cer si incearca sa intre pe poarta Raiului, dar Sfintul Petru le spune:

“stati pe loc, surori, va rog asezati-va la coada si fiecare sa-mi raspundeti la o intrebare ca sa vad ca meritati sa ajungeti in rai.

“Sa vedem, sora Maria, ai atins vreodata penisul unui barbat?”

- Hihihi, doar o data, si atunci numai cu virful degetului”.

“Bine. Baga degetul respectiv in apa sfintita si intra!”.

“Ia sa vedem, sora Angela, ai atins vreodata penisul unui barbat?”

- Paaaai, da! dar l-am luat numai in mina stinga”. “Ei bine, baga mina stinga in apa sfintita si intra!”

Cind, dintr-o data se aude o galagie mare: una dintre calugarite isi facea loc dind din coate, impingind pe celelalte surori sa ajunga in fata. “Dar ce-i cu graba asta, fata mea?”, intreba Sfintul Petru.

- Sfintia Ta! Eu va trebui sa fac gargara cu apa sfintita, se poate sa fac asta inainte ca sora Filofteia sa-si bage fundul in apa???”…

Ioana spunea...

In fine, a dat Domnul sa stiu si eu deja un banc pe care ii spui tu!
Da' asta nu inseamna ca nu m-am hahait copios!
Hai, mai zi unul. Asa ,de desert, ca taman vin de la masa!

Anonim spunea...

cum adica vii de la masa?Da' somnul de frumusetze, da' somnul??????

Ioana spunea...

Pai tu ce crezi ca fac de azi dimineata ???? Daca mai dorm un pic se poate uita lumea la soare da, la mine ba!

Anonim spunea...

Doua babe discuta despre sotii lor:
- Mario, Gheorghe al meu e impotent 100%!
- Leano, Ion al meu e impotent 300%!
- Cum asa?
- A cazut prostul pe scari si si-a rupt si degetul si si-a muscat si limba!!!

Ioana spunea...

Moahahahaaaaaa =))=))=))=))=))

......... biata baba, ce soarta crunta ii fu data ...

Anonim spunea...

deci ai si tu blog. noroc ca ma uitai prin statistici. puteai sa pui si tu un link cand faceai cometarii (a treia casuta) :-) nu de alta dar sa comentam si noi la tine

Ioana spunea...

Gata, s-a rezolvat!
Am comentat, am pus linku', m-am conformat! ;))

Mugur Ionescu spunea...

scoate chestia asta antispam ca nu mai comentez aici

Anonim spunea...

Vine revolutia in Romania si incepe vulturul sa zboare , sa faca picaje , lupinguri… il vede vulpea: -Auzi vulture ai innebunit ? ce te rupi asa in figuri? Vulturul raspunde: - Cumatra e democratie. cum aude vulpea incepe sa alerge prin padure in zigzaguri , sa se dea peste cap… O vede ursul: - Ce-ai cumatra a dat strechea-n tine? Vulpea: -Ursule e democratie ! Aude ursul si spune: - Asa? atunci ia vino tu incoa. O prinde si i-o trage bine. Pleaca vulpea amarata cu coada-n-tre picioare , se intalneste cu vulturul si-i spune ce-a patit din cauza democratiei. La care vulturul: - Cumatra , democratia e aici sus . Jos e futere !

Anonim spunea...

ori esti in schimbul doi, ori esti la vreo petrecere, ori nu te simtzi grozav, doamne fer', cum de taci?Sa nu-mi spui ca este Vandana la tv si io bat in tastatura si-n copii degeaba?

Ioana spunea...

Soooorrryy... Am plecat de la birou pe la 13 ca am avut o treaba, si abia acu' am reusit sa ajung acasa ...
Asa ca iata-ma, am revenit !
Mugur, sper ca am scos spam-ul ala, ca mi's cam novice pe la setari si am apasat si eu pe ce m-a dus capul ;))
Costi, amar rau bancul ... :)):)):)):)):))

Anonim spunea...

hellloooooooo!!!!!!!!!

Mugur Ionescu spunea...

da, a disparut, acu sa tot comentam :-)

Anonim spunea...

scularea!!Este momentul celor 100 flotari si 500 de abdomene.Oare o fi important ca nu le fac eu, am angajat pe cineva sa le faca pentru mine?

Ioana spunea...

Buna dimineataaaaaaaa!!! Vodka taie greataaaaaa!

Costi, mie varianta gasita de tine mi se pare extrem de eficienta, intrucat in timp ce angajatul (angajata?) tau (ta?) :)) face (face?) flotarile pentru tine, tu te poti ocupa de altceva. Si iata cum se poate sa faci mai multe lucruri in acelasi timp, Napoleoane care esti!
Mugur! S-a trezit populatia algeriana? Si... te-ai trezit si tu?

Anonim spunea...

vrei sa-ti zic un secret pe care sa-l citesti si dupa aia sa-l uiti? :)

Ioana spunea...

Fireste! Mai intrebi??? Ascult cu toate urechile!

Anonim spunea...

mugur e cumnatul meu, codru e nepotul nostru(al meu si al lui mugur0, oghi e tatal lui mugur si mai sunt vreo trei neamuri pe-acolo, sa le zicem neamul Soimarestilor!! :)

Anonim spunea...

o fi fost secret?Oare nu trebuia sa spun?Da' ce sa fac daca m-apasa?

Ioana spunea...

Ca tu si Codru si Mugur sunteti inruditi mi-e clar de ...heheee... o gramada de vreme. De Oghi insa nu ma prinsesem. :))

Anonim spunea...

fii atenta si nu rade:Mircea si cu Teo din blogroll sunt copchiii mei, Serban e baiatul lui Mugur, Noru e fratele lui Mugur,Razvan e varul lui Codru dupa tata, cum naiba sa n-ai trafic?Avem o gramada de traficantzi!! :)

Ioana spunea...

Moaaaaaaa .......... Si admiti asa, nonsalant, ca sunteti familie de traficanti????
Ei, bravos!
Oricum, vad ca stau prost la capitolul perspicacitate. Ma prinsesem , ti-am zis, ca tu si Codru si Mugur sunteti rubedenii, si ma prinsesem si ca Serban e baiatul lui Mugur. Dar in rest ...... CEATA TOTALA!!!

Anonim spunea...

il stii pe omul cu "pistolul legionar". ultima data l'am vazut la suspendarea lui basescu. era in 300 cu un steag in mana. e de departe cel mai tare personaj.

sau pe doctorul Mariei Tanase. umbla cu 41. Asta are 18 clase, dar e destul de batran ca sa aiureze. :) "stiti dom'le cum a reusit basescu sa nu se scufunde pe mare?" "..." "A stiut pe unde sunt gropile adanci, si le-a ocolit"

Ioana spunea...

:):):):):)

Super, super fain ... :)