joi, 20 noiembrie 2008

Dimineti zilnice

Ce au in comun toate diminetile mele de in-cursul-saptamanii? Dar .... absolut toate?

Semintuneric, ar fi o varianta. Dar neah, nu tine. Diminetile de vara sunt luminoase din punct de vedere soare chiar mai devreme decat ora la care ma trezesc eu.
Strazi libere, s-ar mai putea zice. Neah, au fost dimineti in care era asa de aglomerat incat a trebuit sa ma uit de mai multe ori la ceasul din intersectie. Ala de la mobil isi pierduse de mult credibilitatea.
Sa fie cafeaua? Pai ... nu neaparat .... Se mai intampla (rar, dar...) sa o si sar.
Muncitori in constructii, omniprezenti? Hm... depinde de ruta, depinde de ora-minutul-secunda in care ma urc in autobuz.
Aglomeratie teribila in RATB. E, in ciuda tuturor aparentelor, nici asta nu merge. Mi s-a intamplat de cateva ori sa imi pot aseza somnolenta pe scaun inca de la prima statie.

Aaaa.... Asta e. Am zis cuvantul magic. Somnolenta.

MI-E SOMN!

6 comentarii:

Anonim spunea...

sa vezi cum e sa nu poti dormi nici sambata sau duminica!Am target-6 a.m.

Ioana spunea...

Wohohohoooowww.... 6 am??
Pardoneaza-mi curiozitatea, dar... ce pisici faci in week-end de la ora aia??

Anonim spunea...

sa crap daca stiu ce fac!!Pur si simplu stau ca boul pe coada si astept sa se trezeasca restul.
P.S.Am rasfoit comentariul trimis si am convingerea ca nu ti-ar sta rau daca-i scrie ceva cronicutze de film sau alte nebunii.Macar ceva idei ca la mine a cam secat putu' gandirii :) !

Ioana spunea...

Neatza Costi!
Mai, ce sa zic, multam! O sa incerc, sau o sa impartasesc cu tine daca-mi vine vreo idee, facem cooperativa! :)

(moah, dar chiar ca esti matinal....)

Anonim spunea...

acu' sa nu crezi ca stau ca boul pe coada in fiecare dimineatza, mai sunt si alte animale da' nu-mi trece niciunul prin cap acum.

Ioana spunea...

Catelul!

Catelul este un animal placut si pe alocuri cuminte, sta pe coada din cand in cand, da din ea tot din cand in cand (si mai ales atunci cand NU sta pe ea), si are (sau POATE AVEA) o rabdare de fier.

Ce zici? Se aproba asta cu catelul? Ca boul e cam prea... low level asa... Sub nivelul nostru.

Daca nu aprobi vino tu cu alta varianta, na!