vineri, 21 noiembrie 2008

Filosofie de tramvai

Ieri in tramvai am auzit una tare.

O tanti vorbea (am scris "vorbea", dar de citit se citeste "barfea") la telefon la modul crunt. Si pentru ca nu era o tanti aflata in frageda pruncie ci una adevarata, la peste 30-and-something de ani ... barfa era pe teme serioase: economia romaneasca plus sucesul la romani. Si dupa ce isi da cu parerea in legatura cu anumite fabrici care s-au inchis, ajunge cu discutia la o EA (vreo sefa ceva de pe uneva, vreo invingatoare de prin cercul lui tanti, am presupus eu). Si emana a noastra tanti urmatoare cugetare (parafrazez) : Toata lumea crede despre EA ca este desteapta , ca atfel nu ar fi avut cum sa ajunga unde a ajuns! Dar de fapt nu e desteapta deloc, e proasta! Doar a avut noroc! A avut noroc ca in drumul ei sa dea peste oameni mai prosti decat ea!

Si atunci m-a lovit revelatia. Filosofica, asa.
DESTEPTACIUNEA ESTE BAFTA DE A DA IN DRUMUL TAU PESTE OAMENI MAI PROSTI CA TINE!!!

Daca este cineva care a ajuns la aceeasi revelatie inaintea mea (si probabil ca este) , CHAPEAU!

DIXIT (cum ar zice Daniela) !
DOAAHHH (cum as zice eu, si chiar o fac) !!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

cate statzii ai mers?Poate mai aflam cate ceva din filosofia de tramvai.Cred, totusi, ca are importanta si numarul tramvaiului si sexul conducatorului.In Buzau nu sunt tramvaie, deci nu filosofeaza nimeni.

Ioana spunea...

Mai, nu am mers decat 2 statii..... Nu stiu la ce concluzii zguduitoare as fi ajuns daca stateam la capat de Pantelimon, dar poate a fost mai bine asa. Nu stiu daca as fi putut digera atatea descoperiri intr-o singura dupa-amiaza.

Anonim spunea...

acu' trecem la dialog!!Personajul Lulea trebuie sa se integreze din nou in societatea de consum, nu alta!!
P.S.Ai umor!M-am distrat aseara, mi-a placut si frecventza.Cate RED BULL ai baut? :)

Ioana spunea...

In intergram pe Lulea de nu se vede! Ii gasim si cateva iubite cu care va purta fel si fel de dialoguri!

Ieri nu bausem Red Bull, insa am fost echilibrata cum mi se intampla mie cam des: mic dejun bogat in calorii si constand intr-o cafea, apoi un pranz simplut urmat de ciocolata fierbinte, pe urma bomboane de ciocolata la greu .... si aia a fost!