marți, 11 noiembrie 2008

Bucurii mici care aduc zambete mari

Viata este frumoasa.

Asta o declar eu, Ioana cea usor (bine, bine, nu FOARTE usor) depresiva lately.
Azi cred ca viata e frumoasa daca o ajuti un pic. Si o poti ajuta inconjurandu-te de persoane frumoase din toate punctele de vedere, sau facand lucruri pe care nu le aveai pe to do list dar care te fac efervescent, sau zambind lung si rasfatat la telefon cand spui "ce faceati, mama? leneveaaaati?" , sau .....

E frumos cand dupa-amiaza, in loc sa invat asa cum imi propusesem , intru in biblioteca aia de la parter. Pentru ca ..... e deschisa! Si pentru ca mai e valabil abonamentul! Si pentru ca dintr-o data Rushdie suna mult mai placut decat Fundamentele Psihologiei (care oricum pentru mine suna foarte bine!).

E frumos atunci cand, trimitand un SMS in care ma vait ca uite, citesc Rusdie in loc sa invat, primesc unul de raspuns teribil de luminos si pozitiv !

E delicios atunci cand, venind dimineata la birou la prima (si vreau sa spun chiar PRIMA) ora gasesc un print frumos si colorat al lui Warm Fuzzy Tales, si dintr-o data fata mea este prea mica pentru asemenea ditamai zambet!

E grozav atunci cand, oricat de trista si mica ma simt, STIU ca in viata mea exista oameni care fac lucrurile astea posibile. Diseara am sa ii povestesc mamei despre asta si se va bucura.
Acum o astept pe Daniela. Vreau sa ii multumesc pentru Warm Fuzzy (de unde stiai tu ca am nevoie ?!?!?! Asta e din categoria "cum naiba?!" ) si sa ii arat niste "ziceri" din Rushdie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Robotul telefonic la spitalul de psihiatrie:
Daca suferi de tulburare obsesivo-compulsiva apasa repetat tasta 1.
Daca esti co-dependent , roaga pe cineva sa apese tasta 2.
Daca ai personalitati multiple apasa 3, 4, 5 si 6.
Daca esti paranoic, nu e nevoie sa apesi vreo tasta. Deja stim cine esti; ramai pe fir, sa iti detectam telefonul.
Daca esti schizofrenic, asculta cu atentie, si o voce iti va spune ce tasta sa apesi.
Daca esti deprimat, nu conteaza ce tasta apesi. Oricum nu iti va raspunde nimeni.
Daca suferi de halucinatii, fii atent ca obiectul acela pe care il tii la ureche este viu si o sa te muste de ureche.

AS VREA SA RAZI CU POFTA!!!!

Ioana spunea...

Multam tare mult, Costi, reincep sa rad cu pofta si asa imi sade de bineeee ;))