joi, 27 noiembrie 2008

Ce as inventa ( I )

Daca m-ar duce mintea as inventa cate ceva ce mi-ar face viata mult mai usoara.

(1) TELEPORTAREA Are rost sa dezvolt pe tema asta?! Imi pierd in medie 2 ore/zi (estimare optimista) pe drumul acasa-birou-acasa.
(2) TIMPUL TRANSFERABIL Mi s-ar parea grozav sa pot lua (numai daca mi se ofera!) de la altii ceva din timpul pe care ei il au in plus. Nu mult, si nu mereu. Doar din cand in cand, la nevoie. Nu as abuza, oricum am capatat deja ceva timp in plus datorita inventiei de la punctul (1), dar sigur ar fi situatii in care m-ar ajuta foarte tare 2-3 ore suplimentare.
Cum ar fi?! "Ai sa-mi dai si mie 2 ore azi? Nu poti azi? Dar cand ai putea?" "Nu pot sa iti DAU 2 ore, iti pot IMPRUMUTA insa o ora jumate. Dar o vreau inapoi!" "O.K., e grozav si o ora jumate! Ti-o dau inapoi luna viitoare, pe 4 sau pe 5."
(3) HAINE+INCALTARI ADAPTATIVE Adaptative la cheful meu, adica sa isi schimbe forma si culoarea dupa cum am eu chef/nevoie in momentul respectiv. As avea in felul asta absolut orice obiect de imbracaminte as dori, cu minim de cheltuiala si spatiu necesar depozitarii. Et voila! Sa mai spuna cineva ca nu sunt econoama sau eficienta!
(4) INDIFERENTA (la borcan sau vrac) Asta mi-ar fi utila pentru ca am prostul obicei de a "pune la suflet" cam prea multe. Cand as simti ca incep sa devin prea apasata sau indurerata de cate ceva as da fuga la MAGAZINULDEDETOATE si as cumpara dupa nevoie, cata imi trebuie. Desigur, o sa trebuiasca sa devin intai foarte echilibrata, ca sa evit posibilitatea de a cumpara prea multa totusi ...

Fac precizarea ca niciuna din inventiile de mai sus nu ar fi tinuta spre folosul meu exclusiv, fireste. Ar fi accesibile (aproape) tuturor.

va urma (poate)

14 comentarii:

Anonim spunea...

esti tare, de mult n-am mai citit asa ceva!!Serios, e super !! Acu' ce faci?Rosesti?E, uite vezi, asa esti tu:sfioasa !

Ioana spunea...

E, sa dea naiba daca rosesc!
Realitatea e ca ma umflu in pene, de buna ce sunt, daca zici ca iti place ce-am scris ;))

Mugur Ionescu spunea...

Ioana ti-ai castigat un loc la mine in blogroll :-)

Ioana spunea...

Supeeeeeeer ! ;)
Multam :)

Anonim spunea...

se pare ca ai declarat razboi timpului! :)

astept relaxat volumul II

Ioana spunea...

Pai stai sa diger inventiile astea, Cristi, si vad eu dup'aia cu ce mai usurez existenta sarmanei omeniri ;))

Codru spunea...

bai, ce ma enerveaza blogspotul asta. tre sa faci ceva, ca sa continuam colaborarea. wordpress!

Ioana spunea...

Mai, dar ce face? Sau ce sa-i fac eu ? Ca nu ma pricep, si am mai primit plangeri :)
HEEEEEEEEEEEELPPPPP!!!!

Codru spunea...

www.wordpress.com
iti faci acolo un blog nou, apoi iti aduci toate textele de aici, pe noul blog. nu ma intreba cum. stie mugur.

Ioana spunea...

Oki-doki, in week-end ma ocup de marea mutare.
Mugur, tine-te bine, vine bombardamentu' !

Mugur Ionescu spunea...

hai ma, asa cum spunea Codru, e simplu! daca ai probleme stii unde sa ma gasesti.

Codru are dreptate, si pe mine ma enerveaza blogspotul asta... treci pe wordpress

Ioana spunea...

Gata, gata, oooffff...
Am demarat procedura, astept mailul de confirmare, dar ma voi ocupa de acasa mai pe seara-tarziu. Chiar nu pot de aici :)

Anonim spunea...

mie mie drag blogspotul, na, acu' ce faci?

Ioana spunea...

Il las si colo si colo, na!
Ubicuitate, asta e cuvantul cheie! ;)