miercuri, 26 noiembrie 2008

A gandi / a nu gandi, sau Fata cu fondul de ten

Daca ai vreodata vreo treaba pe la vreo mica agentie a unei banci s-ar putea sa fie nasol.

Hai sa presupunem ca la un moment dat vrei sa iti cumperi diverse cu banii altora, si iti intra in cap ideea ca ai putea sa-ti majorezi o linie de credit. Daca dupa ce intra in cap aceasta idee ea si iese imediat, esti safe. Dar daca ramane acolo, intre cele doua urechi ..... s-ar putea sa ai probleme.
Teoretic treaba e simpla! Completezi o adeverinta de la serviciu , mai aduci una-alta ... si gata! Da, dar asta numai intr-o lume utopica. In the real world, domnisoara de la ghiseu poate constata ca modelul de adeverinta pe care ti l-a dat acu' o luna nu mai e bun, au unul nou. Diferenta intre ala vechi si ala nou este ca proaspatul are in plus niste linii pe unedva. Nu, linile alea nu trebuie completate in situatia data, dar ......
Si daca ti se intampla din astea ai putea ajunge sa gandesti lucruri neplacute despre respectivul functionar. Lucruri de genul "neuronul tau a obosit azi dimienata , cand ti-ai intins fondul de ten". Urat gand. Recunosc. Si mai recunosc si ca el a existat pe bune intre cele doua urechi proprii. Si ....daca ma uit bine ... cred ca inca se mai afla acolo.
Si ma intreb asa, retoric si prosteste ... cum naiba ne asteptam noi, societatea asta romaneasca, sa evoluam?

Dar nu stau mult sa fabulez pe tema asta. Am de completat o adeverinta noua, repede-repede, pana nu se schimba iar formularul.

12 comentarii:

Anonim spunea...

daca ai timp, citeste'"Toate mi se intampla numai mie" din textele scrise de mine,sa vezi ras de banca!

Ioana spunea...

Tocmai am citit ........
Mai, e incredibil cat isi bat astia joc de noi!
Pe genul asta de gagicute le includ eu in categoria "functionar" sau, cu alte cuvinte, "noi muncim, nu gandim".
Trist.

Anonim spunea...

hai mai Ioana...
cine te astepti sa lucreze la customer care in agentii? c'mon... bancile au mii de angajati, iar cei mai multi n-au nicio treaba. dar stai linistita - in polonia sunt la fel de breji.
apropo, nu ei sunt de vina. sunt de vina cei care (nu) ii invata.

Mugur Ionescu spunea...

trage si tu liniile alea cu pixul, da-i formularul inapoi si da-i si doua palme din partea mea sa se trezeasca

Ioana spunea...

@Whiterav Da, ai dreptate, dar ma gandesc ca macar o intrebare ar fi putu face si ea la sefu' sefa' .... Eu nu am vrut sa ii sugerez aceasta varianta, ca mi s-a parut ca as face-o proasta in fata, si.... na .... Asa sunt eu, fraiera ...

@Mugur La varianta cu palmele m-am gandit si eu, da' mi s-ar fi lipit un borcan de fond de ten pe maini.

Anonim spunea...

ar trebui sa se faca un top cu cele mai 'tari' faze din banci.

ing, pl: "we don't know how to do it" (o plata), la care mi-am iesit din fire. imi venea sa-i iau la bataie. "how come you don;t know? you're working in this bank! then ask somebody!"

BT: de juma de ora stateam in spatele unui tip la ghiseu valuta. angajata se tot fastacea, tot calcula, se incurca...ma resemnasem deja. la un moment dat, nici tipul nu mai rezista: "domnisoara, v-ati incurcat. sa va ajut?" si i-a explicat cam ce ar trebui sa faca.

PIRB: sunt trimis din sucursala la dep hr (in aceeasi cladire), ca sa-i spun unei individe pe care nici n-o cunosteam sa-mi faca un cont vizibil. oricum, am pierdut 10 min pana a da de cine trebuie. si'mi zice femeia: "pai la ce te-a trimis pe tine? nu putea sa'mi dea un mail sau un telefon?"

Ioana spunea...

Moaaaaa......
Deci eu sunt mic copil cu intamplarea mea bancra!

Hai,mai, ca viata e frumoasa! Ca sa-l parafrazez pe tatal nasei mele, ma simt mai fericita cand vad atatia oameni mai prosti ca mine. Desi...nu e intelept deloc sa ma compar cu ce e mai jos, dar ... merge, pe ploaia asta!

Poate in curand povestesc cum am ajuns sa iau o factura pentru niste bilete la teatrul Bulandra ;) Aia nu a tinut de prostie, a tinut de birocratie in exces. Cum? Nu-i nicio diferenta, ziceti?

Anonim spunea...

nu poci sa te trec in blogroll, e cu plata? :)

Anonim spunea...

pot sa fac eu doua puncte si paranteza de sa ma cracanez ca Marcel Coras, trairile mele nu le haleste blogul lu' matale, stimata doamna!! :))

Ioana spunea...

Mai, eu cred ca platforma asta e usurel prostuta. Mai putin decat mine, e drept, ca eu sunt total nepriceputa la tehnicareli din astea. Poate il pun pe sotz diseara sa arunce un ochi critic-constructiv pe la setari.

Anonim spunea...

poate-ti apare vreo poza de-a dansului cum a patzit mona!!

Ioana spunea...

Mda, cine stie...
Diferenta ar fi ca eu nu as avea grija barbieritului, insa as avea parul cam PREA scurt :)