vineri, 7 noiembrie 2008

Macar ...

Super aiurea, m-am trezit azi-dimineata cu dorinta ca eu sa nu fiu eu.
Macar o vreme, macar azi, macar ...... Sa ma aflu, fie si pentru scurt timp, in pielea (cu suflet cu tot) unei persoane pe care nu o doare nimic.
Sa nu simt frigul de afara, sa simt in schimb doar aerul proaspat.
Sa nu vad norii, sa vad doar culorile toamnei.
Toamna sa nu insemne trist si gol, sa insemne bogat si aromat.
Sa nu fiu trista pentru .... nimic ....... , sa fiu vesela pentru tot.

Dar am decis. De luni reincep sa-mi las cochetaria sa se manifeste in exterior si altfel decat prin haine asortate si margele. De luni reincep sa imi asez parul mai cu grija. De luni reincep sa ma machiez. Poate machiajul va reusi sa ascunda asa de bine starea ASTA, aratand-o doar pe CEALALTA, incat am sa incep sa cred ca nu e doar de suprafata. O sa incerc, macar.
De ce de luni? Pentru ca urmeaza week-end-ul, si in week-end nu ma machiez , si parul strans in coada este perfect satisfacator.
Si apoi....... pana luni mai sunt doua zile jumate. Poate mai estompeaza frigul, norii, toamna si tristetea.

Si daca nu ..... stiu ca macar am incercat....

Niciun comentariu: