miercuri, 26 noiembrie 2008

Limonada si ....

"Stii .... pana la urma se pare ca s-a intamplat .... si am ajuns sa nu te mai iubesc" ii zise ea aproape soptit.
Era o dupa amiaza aproape frumoasa, insorita si cu liniste multa. Ea ii acceptase intalnirea "la un suc" pentru ca voia sa vada , sa testeze, sa se convinga ...
"Nu stiu cum s-a intamplat! Adormeam si ma trezeam cu gandul la tine, si somnul imi era tot al tau... Dar m-am trezit dintr-o data intr-o dimineata in care pur si simpu nu mai erai! La inceput am fost derutata, te stiam acolo, in sufletul si gandurile si dorintele mele, si faptul de a ma fi trezit fara tine a fost la inceput deconcertant. Dar m-am spalat pe ochi si mi-am facut cafeaua fara cea mai mica dorinta de a te regasi in mine. Stii? Nici macar nu te-am cautat! Am fost usurata! Usurata ca in sfarsit, dupa atata timp in care mi-ai aratat cu obstinatie ca ai plecat de tot, am gasit puterea de a ma ridica si inchide usa dupa tine", a continuat ea cu din ce in ce mai mult curaj.

Avea in fata un pahar foarte mare cu limonada, si cu fiecare sorbitura din pai parea sa capete putere. Era cumva de parca forta ei de a-l anunta ca nici pentru ea NU MAI ESTE crestea pe masura ce scadea nivelul limonadei aleia reci, indulcita cu miere.

El o privea tacut, intrucatva indurerat. "Ma bucur ca te-ai scuturat de mine. Privesc in urma la povestea noastra cu incantarea de a fi trait ceva cu adevarat minunat"

"Vezi?" spuse ea zambind trist . "Nici macar acum nu ai puterea de a spune ca iti pare rau dupa NOI. Pe de alta parte ", continua ea pe masura ce tristetea ii disparea din priviri odata cu limonada din pahar, " este aproape firesc sa nu iti para rau. De prea multe ori ai numit ce a fost intre noi POVESTE. Povestile se termina, toata lumea stie asta. Au introducere care te incalzeste, cuprins care te bucura si amuza o perioada si o incheiere plina de obicei de invataminte. Eu nu stiu ce invataminte are finalul nostru. Stiu doar ca nu te mai iubesc incepand cu dimineata aia in care nu erai in trezirea mea rasfatata, si eu nu te-am cautat" a incheiat ea cu un usor oftat de usurare, turnand inca un pic de miere in pahar.

4 comentarii:

Codru spunea...

la tine se despart ? la mine de obicei le dau o a doua sansa.

Ioana spunea...

La mine se cam despart. Nu stiu deocamdata ce li se va intampla in continuare, dar .... sa zica merci ca s-au despartit peacefully.
Ai citit "Papusarul" la mine pe blog?
.......ce i-am facut ......

Codru spunea...

ai avut o vara agitata cand ai scris papusarul :)

Ioana spunea...

Mda, trebuie sa recunosc ca aveam ceva frustrari acumulate...... :):):)