vineri, 25 iulie 2008

Fiind manata eu de o curiozitate (inexplicabila, dar totalmente tembela) , am dat search dupa nunele meu pe Google.

Am aflat in felul asta ca sint medic (nu mi-e clar la ce spital, ca mi-am vazut numele pe la vreo doua … oi fi la ambele??!!??! ), ca sint inscrisa pe un site care incurajeaza creatia cu cuvintele (dar nu am postat nimic acolo) si pe un altul care o incurajeaza pe cea de-a desenatul (acolo imi arata un desen atat de stupid si copilaresc incat – antitalent fiind – am crezut ca m-am inscris pe bune acolo, intr-un moment de ratacire). Am mai descoperit ca am postat o fotografie a fetitei mele de 5 ani (mare realizare, ca fie-mea are doar 3 jumate). Mi-am gasit si scrisoarea la Dilema, dar macar in aia m-am recunoscut.

Aceasta stare a lucrurilor … nu m-a mirat foarte tare …. Se stie (s-a demonstrat stiintific!) ca femeile nascute in zodia gemenilor sint multilateral capabile. Nu m-am mirat deci, dar…. mi-am provocat singura dificultati. Daca devin o publicista de renume …. ce ma fac? Daca ma incurca valurile nestavilite de cititori pe mine, Ioana Dumitrascu scriitoarea, cu d-na doctor dermatolog? Va face oare d-na dortor fata solicitarilor masive de autografe?

4 comentarii:

james crissilv spunea...

felicitari, dar mai ales pentru fetita. cea mai mare realizare.
o zi minunata iti doresc

Ioana spunea...

Multumesc mult, intr-adevar, Bianca este cea mai frumoasa intamplare a vietii mele :)
O zi minunata si tie :)

Liviu Ioan Muresan spunea...

Un blog placut. Si bine scris. Asa e cind te cauti pe gogle.

Ioana spunea...

Liviu, iti multumesc mult!
Am ezitat destul pana sa imi pun gandurile pe un blog ....