vineri, 25 iulie 2008

Despre iubire

Ciudat rol joaca uneori coincidentele in viata noastra….



Prima mea mare iubire a stat sub semnul coincidentei.Era in vara unui an …. in care terminasem clasa a 6-a si un tren ma indrepta, impreuna cu ai mei, catre mare. Imi amintesc ca distractia preferata in drumul cu trenul era privitul pe fereastra, de pe coridor. Acolo am simtit prima data fiorii dragostei, manifestati intr-un schimb de ochiade cu EL. Eram maturi, fireste, si ne priveam discret in timp ce fiecare vorbea cu altcineva…. La coborarea din tren am schitat un gest de ramas bun, retezat, transformat intr-o aranjare a parului cu mana. Mi-a raspuns si el, tot retezat…. A fost prima comunicare non-verbala de acest gen…



La reinceperea scolii i-am povestit cu lux de amanunte prietenei mele drumul ala catre mare, si i-am dat tanarului meu aer de poveste . Ce interesant ni se schimba imaginea ideala a printilor de-a lungul vietii ! Printul primei mele iubiri era blond, cu ochi albastri si clari ….. Acestea erau dealtfel singurele detalii reale pe care mi le-as fi putut aminti despre el… Nu retin ce calitati deosebite i-am atribuit atunci, dar complicata increngatura de coincidente care ne este uneori viata m-a facut sa-l regasesc intamplator pe coridoarele scolii…. Era la a 7-a D (parca), era la fel de blond, cu privirea la fel de albastra cum i-o retineam ….



Ne-am declarat apartenenta sufletelor printr-un schimb de biletele intermediat de un coleg binevoitor…..



Isi amintea si el drumul cu trenul! Si il chema Horia…



Ne-am iubit strasnic timp de un an (scolar! ), si am atins cote nebanuite ale intimitatii atunci cand, intr-o dupa-amiza, ne-am tinut cateva minute de mana ….



Viata insa ne-a despartit …. Eu ma inscriam la Iulia Hasdeu, el vroia sa “se faca” bucatar…. Era clar, destinelor noastre nu le fusese dat sa se impleteasca vesnic … In vara de la sfarsit de a 7-a m-a si inselat intr-o tabara, cu o colega mai inalta decat noi doi la un loc, pe care am urat-o strasnic timp de cateva (sfasietoare) zile….



Apoi mi-am revenit…. Am decis ca viata merge mai departe ….

Niciun comentariu: