miercuri, 24 septembrie 2008

Studentie gri

Ce straniu ni se schimba perceptia aceluiasi lucru odata cu varsta!

Acum cateva zile un bun prieten avea ceva treaba prin caminele studentesti din complexul Leu, si am mers si eu. Nu stiu.....poate ca toamna, poate vremea rea din ziua respectiva, poate faptul ca era foarte putina lume pe-acolo , poate toate astea adunate .... mi-au lasat o impresie de sumbru, apasator, saracie... parca eram intr-un film american in care ti se dezvaluie o anume parte a realitatii, una neplacuta....
Imi amintesc ca atunci cand eram studenta aveam colegi care stateau la camin, si desi nici atunci nu mi se parea 100% frumoasa viata acolo in niciun caz nu ma apasau peretii cand le faceam cate o vizita.
Acum ...
Prietenul meu ma privea pe jumatate amuzat jumatate nedumerit, si imi tot repeta "bine, dar.... sa stii ca astea sunt camere bune! Isi vor aduce televizoare, calculator..... Se mai schimba!"
Asa o fi, stie el mai bine, dar ... Fara sa imi propun sa fac asta m-am imaginat studenta intr-un alt oras, fiind nevoita sa imi traiesc studentia in asemenea camere, si mi s-a parut foarte, foarte trist...
Probabil sunt eu mult prea inchistata in ceea ce consider a fi confortul meu personal, sau poate pur si simplu .... am imbatranit !

Ma gandesc sa mai fac o vizita pe-acolo in plin an universitar si asa poate imi schimb impresia , pentru ca in momentul asta cele cateva minute petrecute acolo mi-au lasat un gust asa amar....

Niciun comentariu: